it's time to love again.

Om jag får välja är du min för alltid älskling. Jag gör vad som helst för dig och kämpar för att vi ska ha det så bra som möjligt. Saknar dig så det gör ont. Vill vara nära dig igen, känna din mjuka andedräkt och höra dina hjärtslag. För om jag inte gör det är du alldeles för långt borta. Jag vet att jag kan vara en riktig subba de flesta dagar och jag hoppas du förlåter mig, för jag vill be dig om förlåtelse tusen gånger om. Men jag gör det en gång just nu. Förlåt. Nu har jag bara 999 gånger kvar. Haha. DU är mitt allt hjärtat. Jag älskar dig Sebastian. ♥



Bilderna är en evighet gamla, typ ett år. Men jag har inga nya just nu.
Jag skiter i det. Jag älskar dig min ängel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0