13 sep. 2011

Jag vill bara kräkas. Glömma bort allt för stunden.
Missa imorgon.
Somna om tills fredag.
Vara fri från allt.
Slippa plugget.
Rymma iväg.
Flyga, gråta, skrika, stampa, slå och hata.
skratta.


ehm ja justeja...





Ja nu på kvällen blev exakt allting jobbigt. fittaaaaaaaaaaaaa.. vill inte till skolan. vill ringa pappa. Nu.

Jag älskar dig pappa, vad som än händer, så älskar jag dig, helt galet mycket. vad du än gör, älskar jag dig ♥ vill höra din röst, nu.nu.nu.nu. saknar dig så otroligt mycket. ♥

hösten kommer snart.

Funderat hela dagen på om jag ska ladda ner en film, men är det verkligen så smart när jag inte har något antivirus-program? Vill ju inte ta risken :( Men vill verkligen ladda ner Dear John. Deprission.

Ska byta om, baka chokladbollar, göra mer kaffe för att sen mysa ner mig i soffan. Så botar man verkligen höst-ångesten när den kommer krypande... :)


you are such one beautiful creature.



Johanna, du är en så vacker vän. Jag har inte känt dig i mer än en månad men trots allt är du en av mina närmaste.
Jag älskar dig ♥

Söndags-mys



Cappucino. 2 ½ men.

RSS 2.0