Sitter på tunnelbanan till t-centralen med...

dsc01339 (MMS)

Sitter på tunnelbanan till t-centralen med harryy! :) mysdag <3


Här ligger jag och steker i solen. Har pre...

dsc01317 (MMS)

Här ligger jag och steker i solen. Har precis gjort manikyr och pedikyr :) Vad gör ni idag?


Vi ska ut och cykla! Hörs senare :) Puss!

dsc01310 (MMS)

Vi ska ut och cykla! Hörs senare :) Puss!


Sitter på restaurang med älsklingen och fa...

Sitter på restaurang med älsklingen och familjen! :) Mysigt väder, trevligt sällskap och förhoppningsvis god mat. En perfekt början på lovet :)


En bild från igår när jag fyllde år :) Jag...

dsc01297 (MMS)

En bild från igår när jag fyllde år :) Jag och älsklingen bröt arm, jag vann ;)


Snälla pappa, glöm inte mig imorgon.

Snälla pappa, glöm inte mig imorgon.


Babe du betyder allting för mig. Bästavän,...

dsc01234 (MMS)

Babe du betyder allting för mig. Bästavän, vackraste tjejen på jorden. Tack för att du finns. Även om vi inte känt varann mer än 5 månader, du har förändrat mitt liv. Älskar dig <3


Godmorgon ! Sitter i köket, dricker te och...

dsc01257 (MMS)

Godmorgon ! Sitter i köket, dricker te och måste snart skynda mig till bilen!


Vad hände med er i helgen babes? :) jag va...

Vad hände med er i helgen babes? :) jag var ju som sagt i uppsala och igårkväll bar det av på bio och sen hem till tjucken, det var trevligt fram tills vi träffade några fittor.. Mer tänker jag inte berätta här :)


Åker buss hem från uppsala, har äntligen f...

dsc01245 (MMS)

Åker buss hem från uppsala, har äntligen fixat så bloggen kan få lite bilder :) Åker till träningen direkt och sen hem för att plugga. Vad gör ni idag? :*


RSS 2.0