.

är trött & rastlös. Riktigt jävla rastlös. Har ingen att ringa just nu, om inte viktor, men honom vill jag inte prata med. hihi förlåt vännen <3 nej men serriiii, min pojkvän är på någon säkert jätte kul match. tjohejj. orkar ej bry miiiiiiiig för jag är tröööööööööööött! KOFFEINKOFFEINKOFFEIN! tjolahopp hur tråkigt jag har. TVn är okuperad (?) och jag måste vänta till niioooooo tills min pojkvän kan ringa. sjuuuukt jobbigt för jag skulle helst av allt vilja gå och lägga mig yihooo! meeeeeen.... var iaf upp en sväng till min vovve, skulle velat sova i valpburen. tänk va mysigt att vakna upp imorgon nerpissad av alla söta valpar, fett sött.. förresten så har dem namn nu! dem är döpta efter huvudpersonerna i Twilight! (Bella, Edward, Rosalie, Emmet, Jasper & Alice) Och dem fyllde 4 veckor i söndags. Bananvaskojj! hah, ännu ett flumminlägg, tråk att skriva och ännu värre att läsa... godnatt.


3 dagar gammal valp lite sådär på kvällen. Tjolahopp vill upp till puppisarna igen, och stanna där för alltid. Vill ha hem min hund också. Om sisådär 3-4 veckor får hon komma hem igen, jag längtar så jag spricker.


Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

Svar: så trist att va sjuk under lovet, verkligen :/ men man blir då utvilad i allafall!

2012-03-04 @ 15:52:16
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0