dregglar.

börjar typ gråta snart. inget fungerar ju! Jag kommer aldrig ha råd till ny mobil, mitt favorit objektiv är sönder & på lagning (och netonnet verkar aldrig vara klara med det, hallå dåligt seerviiiiiiiice?!), vill köpa flera objektiv (kan t.o.m. skita i mobilen för det!). Ska typ sälja lite saker snart så jag kan få ihop till lite pengar iaf? Kanske säljer min mobil, kanske kan få en hundring för den. I bästa fall....... baaaajs på allt som har med teknologi att göra. Och juste, min hund bor inte ens hemma just nu och jag håller på att sakna ihjäl mig efter henne. Ska typ cykla 3 km ikväll för att gå ut med henne. Hoppas jag. Hatar att hon inte är hemma. Men det är bara 3-4 veckor kvar!
Ska fortsätta kolla efter objektiv nu. Imorgon blir allting bra igen för då ska mamma köpa byxor till mig + att jag ska träffa min älskling. ♥ men just nu kan ju allt bara totalt fucka ur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0